Bez względu na to z jakim problemem zgłasza się do Ciebie pacjent:
- czy jest to brak zęba i chciałby mieć go odbudowanego implantem lub mostem,
- czy jest to wada zgryzu i chciałby mieć proste zęby,
- czy są to krwawiące dziąsła i ruszające się zęby i chciałby, by już tak nie było,
- czy ma po prostu ubytki próchnicowe i chciałby wyleczyć zęby,
Twoje postępowanie powinno być zaplanowane i skupiać się na osiągnięciu dalekosiężnych wyników.
Niestety bez włączenia w leczenie całego zespołu, w tym higienistek, nie będzie to możliwe. Zaangażowanie ich w poszczególne etapy terapii stanowi dla lekarza olbrzymie wsparcie, a jednocześnie otwiera nowe, niesamowite możliwości dla rozwoju praktyki. Jest ono szczególnie ważne na etapie leczenia podtrzymującego, ponieważ ten etap leczenia umożliwia poprawę wyników długoterminowych.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć:
- co sprawia, że pacjenci dość często zapominają lub po prostu nie zgłaszają się na leczenie podtrzymujące i jak sprawić, by regularnie odwiedzali Twój gabinet?
- jak wprowadzić najnowsze, proste, skuteczne i minimalnie inwazyjne protokoły postępowania profilaktycznego w Twoim gabinecie?
- ile zyska pacjent i Ty z takiego sposobu leczenia?
to szkolenie jest dla Ciebie!