Szkolenia on-line
Forum Dentysty Praktyka
Zawsze blisko Ciebie
Jak uczestniczyć
w szkoleniach on-line?
2.
Potwierdzenie zgłoszenia
Gdy otrzymamy Twoje zgłoszenie oraz zaksięgujemy wpłatę, poinformujemy Cię o tym mailem oraz na dzień przed szkoleniem prześlemy link do pierwszego szkolenia
3.
Przypomnienia o szkoleniu
1 dzień przed szkoleniem oraz godzinę przed rozpoczęciem otrzymasz od nas maila z przypomnieniem o każdym kolejnym szkoleniu
4.
Uczestniczenie w szkoleniu
Aby dołączyć do szkolenia, potrzebujesz adresu pokoju, który otrzymałeś od nas mailem. Po prostu kliknij na niego lub wklej go w pasek adresu swojej przeglądarki.
Jeżeli nie masz linku, możesz dołączyć do wydarzenia na tej stronie podając nr ID wydarzenia, w którym chcesz uczestniczyć.
Jeżeli zechcesz dołaczyć do wydarzenia na urządzeniu mobilnym możesz to zrobić poprzez przeglądarkę lub poprzez aplikację ClickMeeting, którą możesz pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore.
W wysłanym zaproszeniu znajdziesz ID pokoju, który możesz wprowadzić do swojej aplikacji w celu dołączenia do wydarzenia
5.
Po szkoleniu
Otrzymasz od nas maila z informacją o dokładnym terminie powtórki nagranego szkolenia. To na wypadek gdy z jakiegoś powodu nie będziesz w stanie uczestniczyć w szkoleniu “na żywo”
Po ostatnim szkoleniu mailem otrzymasz także certyfikat
Proste prawda?
Weź udział w wiosennej sesji szkoleń Forum Dentysty Praktyka składającej się aż z 12 części! Możesz wziąć w nich udział bez konieczności wychodzenia z domu/gabinetu! Łatwiej już (chyba) nie można! Nie trać czasu na dojazdy! Wybierz nasze szkolenia i zacznij podnosić swoje kwalifikacje!
Masz pytania?
W roku 2020 we wszystkich miastach będziemy w tym samym momencie za pośrednictwem internetu jako eFDP. Dokładny harmonogram sesji eFDP znajdziesz tutaj
Sesja wiosenna rozpoczyna się 16 kwietnia 2020 pierwszym szkoleniem "na żywo". Dokładny harmonogram sesji eFDP znajdziesz tutaj
Sesja wiosenna ma dwa terminy zakończenia:
- premierowe szkolenia "na żywo" kończą się 4 czerwca 2020,
- sesja powtórkowa - kończy się 6 czerwca 2020.
Zakup pakietu szkoleń i rejestracja do Wiosennej Sesji eFDP 2020 (12 szkoleń) możliwa jest jedynie do dnia 10 kwietnia 2020. Po tym terminie nie będzie już możliwości zakupu udziału w całej sesji.
Płatność możesz wykonać przelewem. Numer konta znajdziesz w mailu potwierdzającym Twoją rejestrację na szkolenie.
Termin płatności wynosi 3 dni od daty rejestracji zgłoszenia poprzez zakup szkolenia na naszej stronie internetowej. Jeżeli do tego czasu nie otrzymamy od Ciebie płatności zgłoszenie zostanie anulowane.
Ostatnim, nieprzekraczalnym terminem płatności za udział w szkoleniach wiosennej sesji eFDP 2020 jest dzień 10 kwietnia 2020.
Nie. Dostęp do sesji wiosennej będzie możliwy jedynie do dnia 10 kwietnia 2020. Po tym terminie możliwość rejestracji i sprzedaż zostanie zamknięta.
Możliwość uczestniczenia w szkoleniu "na żywo" jest jednorazowa i dotyczy terminu i godziny określonej w harmonogramie szkoleń.
Wraz z wykupieniem uczestnictwa w danym szkoleniu, otrzymujesz możliwość dwukrotnego dostępu do nagranego szkolenia, które zostanie odtworzone we wskazanych przez Organizatora alternatywnych terminach.
Pierwszy termin powtórkowy planowany będzie w najbliższy weekend po emisji szkolenia "na żywo" w godzinach wieczornych, natomiast drugi termin odbędzie się w ramach wiosennej sesji powtórkowej w terminie 4-6 czerwca 2020.
Każdy uczestnik zostanie powiadomiony mailowo o terminie i godzinie emisji powtórki szkolenia.
Niestety nie ma szkoleń próbnych.
Szkolenia Forum Dentysty Praktyka organizujemy od ponad 12 lat, a nasi wykładowcy są ogólnie uznanymi prelegentami i w większości mieli Państwo okazję zobaczyć i ocenić bardzo wysoko ich umiejętności na naszych dotychczasowych wydarzeniach.
Nie ma szkoleń darmowych. Jednakże nasi partnerzy wykupili od nas pakiety zaproszeń na wybrane szkolenia w sesji wiosennej i zapewne będę je Państwu, na specjalnych zasadach, udostępniać.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Szkolenia dostępne są tylko w pakiecie - Sesja Wiosenna eFDP 2020 - i tylko do 10 kwietnia 2020.
Wybrane przez nas tematy i zagadnienia są dobrane w ramach "stomatologii interdyscyplinarnej" oraz przygotowane są przez lekarzy praktyków.
Uczestnictwo w każdym z tych szkoleń da Państwu praktyczną wiedzę przydatną w praktyce i dlatego zachęcamy by skorzystać z całości przygotowanego programu.
Każde szkolenie zaplanowano na ok. 60 minut. Dodatkowo 10-15 minut po każdym szkoleniu to czas na odpowiedzi na pytania zadane podczas trwania szkolenia.
Platforma szkoleniowa pozwala na aktywne uczestnictwo, komentowanie i zadawanie pytań oraz uczestnictwo w quizach i ankietach "na żywo" w trackie samego szkolenia.
Webinar to seminarium prowadzone przez internet (od ang. web + seminar). Webinary bywają także nazywane webkonferencjami, wideokonferencjami oraz webcastami. Webinary pozwalają uczestnikom w różnych częściach świata widzieć i słyszeć prezentera i wchodzić z nim w interakcję: zadawać pytania, odpowiadać w ankietach itd.
Dzień przed szkoleniem oraz na godzinę przed szkoleniem, każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma email przypominający o szkoleniu wraz z linkiem do strony "pokoju webinarowego".
Wystarczy kliknąć w ten link i postępować dalej zgodnie z instrukcjami.
Rekomendujemy dołączenie do "pokoju webinarowego" na 3 do 5 minut przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
Rozpoczniemy nasze szkolenie dokładnie o zapowiedzianej godzinie, więc sugerujemy wcześniejsze dołączenie by nie stracić nawet ułamka treści z całości przygotowanego materiału.
Nie. Aplikacja z której korzystamy przy naszych szkoleniach jest programem opartym o przeglądarkę internetową i nie wymaga instalacji.
Uczestnicy szkolenia potrzebują jedynie przeglądarki internetowej i połączenia z Internetem.
By korzystać z platformy na której będą dostępne nasze szkolenia potrzebujesz:
- procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ platforma szkoleniowa jest platformą opartą na przeglądarce, zalecane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Aby móc korzystać z serwisu na wybranych urządzeniach mobilnych, alternatywą jest pobranie odpowiedniej aplikacji ze sklepu internetowego AppStore lub Google Play.
Do korzystania z serwisu w pełnym zakresie audio-wideo niezbędne jest podłączenie w czasie konferencji prawidłowo działających słuchawek lub głośników. Urządzenia te nie powinny być jednocześnie używane przez jakiekolwiek inne aplikacje.
Aby uczestniczyć w zajęciach, zalecamy komputer z podłączeniem do internetu o przepustowości nie mniejszej niż 1024 kbps.
Tak, możesz uczestniczyć w szkoleniach za pomocą urządzeń: iPad, iPhone i Android korzystając z darmowej aplikacji mobilnej lub w przeglądarek Google Chrome i Firefox dla urządzeń z systemem Android lub Safari dla iOS.
Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej uczestnicy webinaru mają dostęp do wszystkich funkcji.
Mogą się pojawić problemy jeśli:
- Twoja przeglądarka nie obsługuje HTML5 lub obsługa skryptów JavaScript jest wyłączona;
- Twoja przeglądarka ma zainstalowaną wtyczkę, taką jak AdBlock, uBlock, uMatrix, NoScript i podobne.
W takim przypadku albo spróbuj usunąć powyższe problemy samodzielnie lub prosimy o kontakt. Postaramy się szybko pomóc.
Opuść szkolenie i zaloguj się raz jeszcze - powinno być wszystko dobrze!